Беларуская мова | 1 - 4 классы
Пастауце пытанни да першых слоу кожнага радка.
Што адазначаюць словы кожнага радка - прадмет, дзеянне ци прымету.
Абазначце у словах корань и канчатак.
: Дрэва, дрэву, дрэвам, на дрэве.
Пиша, пишаш, пишам, пишуць.
Зялёны, зялёнае, зялёная, зялёныя, зялёнага, зялёнаму, зялёным.
Уставиць патрэбныя дзеясловы?
Уставиць патрэбныя дзеясловы.
Ци ты чуу як на свитанку.
Зямля?
Сонца.
Над лесам.
Лес пачынае.
Густыми пахами.
Дрэвы.
И сонна.
Памиж сабой.
Выделить окончания в словах : новы пенал, зялёны аловак, белы капялюш, смачная цукерка, высокая гара, глыбокае возера, выдатная адзнака?
Выделить окончания в словах : новы пенал, зялёны аловак, белы капялюш, смачная цукерка, высокая гара, глыбокае возера, выдатная адзнака.
Уставте літары з или с ?
Уставте літары з или с .
Даровы.
Божжа.
Варым бульбу.
Вежы.
Камянелы
.
Вярыны.
Косяць траву.
Грабуць сена.
Сякуць дрэва.
Пішу тэкст.
Порт.
Пячом пірог.
Выдзеліце корань і прыстауку.
Сложить два предложения по белорусской мове из этих слов выпадак, чацверг, вораг, качка, крок, миллион, абцас, дрэва?
Сложить два предложения по белорусской мове из этих слов выпадак, чацверг, вораг, качка, крок, миллион, абцас, дрэва.
Друзья помогите?
Друзья помогите!
Нужно вставить у сказы патрэбныя дзеясловы.
1. Сонца (узышоу, узышла, узышло) i (асвяцiу, асвяцiла, асвяцiлi) дрэва.
2. Дрэва (рос, расла, расло) раскiдзiста.
3. Яго вяршыня горда (глядеу, глядзела, глядзелi) удалечыню.
Спишыте, падкрэслите словы, якия абазначаюць дзеянне прадмета?
Спишыте, падкрэслите словы, якия абазначаюць дзеянне прадмета.
Вусна паставте да их пытанни.
Спрытна кроп палоу Пракоп.
Лёг пад кропам и захроп.
Выделить окончания в словах : новы пенал, зялёны аловак, белы капялюш, смачная цукерка, высокая гара, глыбокае возера, выдатная адзнака?
Выделить окончания в словах : новы пенал, зялёны аловак, белы капялюш, смачная цукерка, высокая гара, глыбокае возера, выдатная адзнака.
Згрупуйце словы па колькасцi кукау у канчатках ; армiя, бярозавая, вясенняя, гуляю, дом , дрэва, лес, працую, сабака, сiняга, лесвiца, зямля, рука, дзённiк, верасень, мост?
Згрупуйце словы па колькасцi кукау у канчатках ; армiя, бярозавая, вясенняя, гуляю, дом , дрэва, лес, працую, сабака, сiняга, лесвiца, зямля, рука, дзённiк, верасень, мост.
Знайдзице прыметники разам з назоуниками?
Знайдзице прыметники разам з назоуниками.
Пастауте пытанни да прыметникау.
Абазначце канчатки прыметникау и назоуникау.
Скончылася летняя спека.
У цихи адвячорак плывуць па блакитным небе вераснёвыя аблоки.
Сытыя дрэвы калышуць листотай.
Прайшоу ужо час имкливага росту.
З лесу патыхае сырой травой.
Зямля рыхтуецца аддаць усе свае багацци и заслужана адпачыць.
10. Напішы ў дужках, што ёсць агульнага паміж нажом і болем ( ) валасамі і сустрэчамі ( ) дрэвам і абыходжаннем( ) стужкай і марай ( ) каменнем і словам ( )?
10. Напішы ў дужках, што ёсць агульнага паміж нажом і болем ( ) валасамі і сустрэчамі ( ) дрэвам і абыходжаннем( ) стужкай і марай ( ) каменнем і словам ( ).
Вы зашли на страницу вопроса Пастауце пытанни да першых слоу кожнага радка?, который относится к категории Беларуская мова. По уровню сложности вопрос соответствует учебной программе для учащихся 1 - 4 классов. В этой же категории вы найдете ответ и на другие, похожие вопросы по теме, найти который можно с помощью автоматической системы «умный поиск». Интересную информацию можно найти в комментариях-ответах пользователей, с которыми есть обратная связь для обсуждения темы. Если предложенные варианты ответов не удовлетворяют, создайте свой вариант запроса в верхней строке.
Хто ?
Што? прадмет - дрэва .
Што робить ?
Дзеянне - пиша.
Какое ?
Какая?
Какой?
Примета - зяленый.