Беларуская мова | 5 - 9 классы
Как понять фразиалогизмы?
На кожнам кроку, хоть вока выкали.
Как понять пубуджальны сказ?
Как понять пубуджальны сказ.
Закончыце прыказкі :Хто за Радзіму гарой - ?
Закончыце прыказкі :
Хто за Радзіму гарой - .
;
Хлеб - ад зямлі.
;
Для усякай птушкі - .
;
Кожная сасна свайму.
.
Праскланяйце наступныя займенники : Мы, твой падручник, кожны чалавек?
Праскланяйце наступныя займенники : Мы, твой падручник, кожны чалавек.
Сложить два предложения по белорусской мове из этих слов выпадак, чацверг, вораг, качка, крок, миллион, абцас, дрэва?
Сложить два предложения по белорусской мове из этих слов выпадак, чацверг, вораг, качка, крок, миллион, абцас, дрэва.
Аршын з шапкаю , даць драпака, даць у косци, зарубиць сабе на носе, кот наплакау, на кожным кроку, сунуць нос, хоць вока выкали ?
Аршын з шапкаю , даць драпака, даць у косци, зарубиць сабе на носе, кот наплакау, на кожным кроку, сунуць нос, хоць вока выкали .
Закончыце прыказкі :Хто за Радзіму гарой - ?
Закончыце прыказкі :
Хто за Радзіму гарой - .
Хлеб - ад зямлі.
Для усякай птушкі - .
Кожная сасна свайму.
.
Составить словосочетания с прыслоуями : здауна, узiмку, зрэдку, па двое, удзвюх, дзесцi, кудысьцi, на хаду, на ляту, у абдымку, напаказ, раз - пораз, апоуначы, на вока, урассыпную, упустую, дзе - нiдз?
Составить словосочетания с прыслоуями : здауна, узiмку, зрэдку, па двое, удзвюх, дзесцi, кудысьцi, на хаду, на ляту, у абдымку, напаказ, раз - пораз, апоуначы, на вока, урассыпную, упустую, дзе - нiдзе, па - руску, у адкрытую.
''рэквіем па кожным чацвертым'' да чаго заклікаюць гэтыя творы?
''рэквіем па кожным чацвертым'' да чаго заклікаюць гэтыя творы?
Аднокаранёвыя словы да слова кроки?
Аднокаранёвыя словы да слова кроки.
Мастацкия сродки к стихотворению Анатоля Вялюгина "Спелы бор"З усих саборау есць сабор,Дзе згодзен я малицца :У спелым леце, спелы бор,Звиняць твае звантцы?
Мастацкия сродки к стихотворению Анатоля Вялюгина "Спелы бор"
З усих саборау есць сабор,
Дзе згодзен я малицца :
У спелым леце, спелы бор,
Звиняць твае звантцы.
У душным водар палян,
Дзе маладосць хадзила,
Багун, дурничник, дурнап'ян—раздзьмули усе кадзила.
Стаяць палки баравикоу ;
Дрыжыць басок чмялины.
Глыбоки мох, на лисцях кроу
Мядзвежае малины.
Падсочак стрэлы на ствалах,
Нибы крыжы пакуты.
Спяшаецца барсук - манах
У цемны свой закутак.
На кожным кроку навина,
И душна ад чабору,
А песню кожная сасна
Свайму спявае бору.
Вы зашли на страницу вопроса Как понять фразиалогизмы?, который относится к категории Беларуская мова. По уровню сложности вопрос соответствует учебной программе для учащихся 5 - 9 классов. В этой же категории вы найдете ответ и на другие, похожие вопросы по теме, найти который можно с помощью автоматической системы «умный поиск». Интересную информацию можно найти в комментариях-ответах пользователей, с которыми есть обратная связь для обсуждения темы. Если предложенные варианты ответов не удовлетворяют, создайте свой вариант запроса в верхней строке.
На кожным кроку - сустракаецца вельми часта
хоць вока выкали - вельми цёмна.