Беларуская мова | 1 - 4 классы
Выпишыце апавядальные сказы.
Грэбнем называюць лёгкую пласцинку з зубами.
Якая пара года падышла?
Раней свой грэбень быу у кожнай жанчыны и дзяучынки.
Доугия валасы расчэсвали грэбнем, заплятали у косы.
Давайце сходзим сонечным асенним днём у журавины!
Ён быу вядомы як музычны инструмент.
Умельцы закладвали у яго палоску паперы и дзьмули.
Якия гуки можна пачуць у лесе восенню?
Народ нужна помащь с домашним кто очень шорошо знает бел яз сос?
Народ нужна помащь с домашним кто очень шорошо знает бел яз сос.
1. Якім грэбнем валасы не расчэшаш?
2. У якой печы не пякуць пірагі?
3. З якога палатна не пашыеш кашулі?
4. Якой касой сена не накосіш?
5. Якія вароты знаходзяцца ў полі?
6. З якога крана нельга напіцца?
У Тани есць маленьки ?
У Тани есць маленьки .
. Дзяучынка зрабила яму папяровы.
. Дапоуниць сказы словами якия падыходзять па сэнсу.
Выписать апавядальныя сказы?
Выписать апавядальныя сказы.
Грэбнем называюць лёгкую пласцинку з зубами.
Якая пара года надышла?
Выпишите апавядальные сказы?
Выпишите апавядальные сказы.
Выписать апавядальныя сказы?
Выписать апавядальныя сказы.
Грэбнем называюць лёгкую пласцинку з зубами.
Якая пара года надышла?
Раней свой грэбень быў у кожнай жанчыны і дзяўчынкі.
Доўгія валасы расчэсвалі грэбнем, запляталі ў косы.
Давайце сходзім сонечным асеннім днём у журавіны!
Ён быў вядомы як музычны інструмент.
Умельцы закладвалі ў яго палоску паперы і дзьмулі.
Якія гукі можна пачуць у лесе восенню?
1. Вызначте сказы па мэце выказвання?
1. Вызначте сказы па мэце выказвання.
2. Выпишыце апавядальныя сказы.
3. Што атрымалася у вынику списвання.
4. Дайте назву тэксту.
Грэбнем называють легкую пласцинку з зубами.
Якая пара года надышла?
Раней свой грэбень быу у кожнай жанчыны и дзяучынки.
Доугия валасы расчэсвали грэбнем, заплятали у косы.
Давайте сходим сонечным асенним днем у журавины!
Ен быу вядомы як музычны инструмент.
Умельцы закладвали у яго палоску паперы и дзьмули.
Якия гуки можна пачуть у лесе восенню.
1. Вызначте сказы па мэце выказвання?
1. Вызначте сказы па мэце выказвання.
2. Выпишыце апавядальныя сказы.
3. Што атрымалася у вынику списвання.
4. Дайте назву тэксту.
Грэбнем называють легкую пласцинку з зубами.
Якая пара года надышла?
Раней свой грэбень быу у кожнай жанчыны и дзяучынки.
Доугия валасы расчэсвали грэбнем, заплятали у косы.
Давайте сходим сонечным асенним днем у журавины!
Ен быу вядомы як музычны инструмент.
Умельцы закладвали у яго палоску паперы и дзьмули.
Якия гуки можна пачуть у лесе восенню.
Выписать апавядальныя сказы?
Выписать апавядальныя сказы.
Грэбнем называюць лёгкую пласцинку з зубами.
Якая пара года надышла?
Раней свой грэбень быў у кожнай жанчыны і дзяўчынкі.
Доўгія валасы расчэсвалі грэбнем, запляталі ў косы.
Давайце сходзім сонечным асеннім днём у журавіны!
Ён быў вядомы як музычны інструмент.
Умельцы закладвалі ў яго палоску паперы і дз
ьмулі.
Якія гукі можна пачуць у лесе восенню?
Як называюць Кирыла Тураускага за яго красамоуства?
Як называюць Кирыла Тураускага за яго красамоуства?
Помогите пожалуйста придумать 6 сказау што б у 1 сказе назунiк быу дзейнiкам?
Помогите пожалуйста придумать 6 сказау што б у 1 сказе назунiк быу дзейнiкам.
2 сказе назоунiк быу выказнiкам.
3 сказе назоунiк быу дапауненнем.
4 сказе назоунiк быу азначэннем.
5 сказе назоунiк быу акалiчнасцю.
6 назоунiк быу звароткам.
ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА.
На этой странице сайта, в категории Беларуская мова размещен ответ на вопрос Выпишыце апавядальные сказы?. По уровню сложности вопрос рассчитан на учащихся 1 - 4 классов. Чтобы получить дополнительную информацию по интересующей теме, воспользуйтесь автоматическим поиском в этой же категории, чтобы ознакомиться с ответами на похожие вопросы. В верхней части страницы расположена кнопка, с помощью которой можно сформулировать новый вопрос, который наиболее полно отвечает критериям поиска. Удобный интерфейс позволяет обсудить интересующую тему с посетителями в комментариях.
Грэбнем называюць легкую пласцiнку з зубамi .
Раней свой грэбень быу у кожнай жанчыны i дзяучынкi.
Доугiя валамы расчэсвалi грэбнем, запляталi у косы.
Ен быу вядомы як музычны iнструмент.
Умельцы закладвалi у яго палоску паперы i дзьмулi.