Беларуская мова | 10 - 11 классы
Срочно надо перевести транскрипции в слова [Барадз'ба] , [н'ачуйэ] , [л'iджба}, [налаччык], [ач чаго], [рашчоска], [п'ашчан'iк'i], [ж жонкайу], [молац'], [Б'ас'ц'отк'i].
Перевести на бел?
Перевести на бел.
Яз слово «хочется».
Да чаго чалавеку варта умець адгадваць загадки помагите пожалуйсто?
Да чаго чалавеку варта умець адгадваць загадки помагите пожалуйсто.
Перевести слово средство на беларусский язык?
Перевести слово средство на беларусский язык.
Падарожник прасил з сабою(чаго?
Падарожник прасил з сабою(чаго?
). , падзякавау(каму?
) . и .
Перевести на беларуский язык слово спасение?
Перевести на беларуский язык слово спасение.
Ад чаго залежыць знак прыпкнку у канцы сказа?
Ад чаго залежыць знак прыпкнку у канцы сказа.
Расце (што?
Расце (што?
)дрэва
Не знайсці (чаго?
). Узрадавацца(чаму?
). Пасадзіць (што?
). Любовацца (чым?
). Гамаріць (аб чым?
)
Прілетела (хто?
) зазюля
Не заўважы (каго?
)
Дапамагчы(кому)
Слухаць (каго)
Назіраць (за кім)
Памятаваць(аб кім.
З чаго складаецца тэкст?
З чаго складаецца тэкст?
Чым адрозниваецца тэкст ад набору сказау?
На што можа указваць загаловак тэксту?
Што называюць тэмай тэксту?
Што называюць галоунай думкай тэксту?
Надо разобрать транскрипции срочно очень срочное?
Надо разобрать транскрипции срочно очень срочное.
Напішыце 5 словазлучэнняу з прапанаваными дзеясловами и назоуниками у роли галоунага слова, арыетуючыся на навуковы стыль маулення1?
Напішыце 5 словазлучэнняу з прапанаваными дзеясловами и назоуниками у роли галоунага слова, арыетуючыся на навуковы стыль маулення
1.
Абгрунтаваць (што, чым)
2.
Аперыраваць (чым)
3.
Нязгода (у чым, з ким / чым)
4.
Разважаць (пра каго, што)
5.
Характэрны (для кого / чаго).
На этой странице находится вопрос Срочно надо перевести транскрипции в слова [Барадз'ба] , [н'ачуйэ] , [л'iджба}, [налаччык], [ач чаго], [рашчоска], [п'ашчан'iк'i], [ж жонкайу], [молац'], [Б'ас'ц'отк'i]?. Здесь же – ответы на него, и похожие вопросы в категории Беларуская мова, которые можно найти с помощью простой в использовании поисковой системы. Уровень сложности вопроса соответствует уровню подготовки учащихся 10 - 11 классов. В комментариях, оставленных ниже, ознакомьтесь с вариантами ответов посетителей страницы. С ними можно обсудить тему вопроса в режиме on-line. Если ни один из предложенных ответов не устраивает, сформулируйте новый вопрос в поисковой строке, расположенной вверху, и нажмите кнопку.
Барадзьба, начуе, лиджба, налатчык, ат чаго, расчоска, пяшчанкi, з жонкаю, моладзь, бацьсоткi.