Беларуская мова | 5 - 9 классы
Што такое азначэнне и на якия вопросы отвечают галойные члены сказа ?
На якия вопросы адказвае аднародныя члены сказа?
На якия вопросы адказвае аднародныя члены сказа?
ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА?
ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА!
(Бел.
Яз), складзите па 2 сказы з 1) акаличнасцю 2) азначэнню 3) дапауненнем.
Усё (Дзе?
Усё (Дзе?
) спiць Што ўставiць у сказе?
Што такое апавядальны сказ?
Што такое апавядальны сказ.
ЯКИМИ ЧЛЕНАМИ СКАЗА МОГУТЬ БЫТЬ НАЗОУНИКИ?
ЯКИМИ ЧЛЕНАМИ СКАЗА МОГУТЬ БЫТЬ НАЗОУНИКИ.
З асобных слоу складзице сказы?
З асобных слоу складзице сказы.
Падкрэслице словы, якия абазначаюць, пра каго або пра што гаворыцца у сказе и што гаворыцца.
У весну, фиялка, липаю, пад, расцвила.
За, раскинууся, домам, прыгожы, парк.
Чыёй ручкай ты пішаш?
Чыёй ручкай ты пішаш?
Помогите пожалуйста как подчеркнуть як член сказа.
Што такое дзеяслоў?
Што такое дзеяслоў?
І як ён падкрэсліваецца?
Помогите пожалуйста придумать 6 сказау што б у 1 сказе назунiк быу дзейнiкам?
Помогите пожалуйста придумать 6 сказау што б у 1 сказе назунiк быу дзейнiкам.
2 сказе назоунiк быу выказнiкам.
3 сказе назоунiк быу дапауненнем.
4 сказе назоунiк быу азначэннем.
5 сказе назоунiк быу акалiчнасцю.
6 назоунiк быу звароткам.
ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА.
На этой странице находится вопрос Што такое азначэнне и на якия вопросы отвечают галойные члены сказа ?. Здесь же – ответы на него, и похожие вопросы в категории Беларуская мова, которые можно найти с помощью простой в использовании поисковой системы. Уровень сложности вопроса соответствует уровню подготовки учащихся 5 - 9 классов. В комментариях, оставленных ниже, ознакомьтесь с вариантами ответов посетителей страницы. С ними можно обсудить тему вопроса в режиме on-line. Если ни один из предложенных ответов не устраивает, сформулируйте новый вопрос в поисковой строке, расположенной вверху, и нажмите кнопку.
Азначэнне - даданы член сказа, які абазначае прыкмету, уласцівасць другога члена сказа і адказвае на пытанні : які?
Чый? каторы?
Галоўныя члены сказа : дзейнік ( хто?
Што? ) ; выказнік (што рабіць?
Што зрабіць ?
Што рабіў ?
Што будзе рабіць?
).