Беларуская мова | 5 - 9 классы
Транскрипция предложений : 1.
Хто без навукi, той як бязрукi.
2. салауя песнямi не накормiш.
3. шануй людзей, то i цябе пашануюць.
4кожны сам сваей долi каваль.
Закончыце прыказкі :Хто за Радзіму гарой - ?
Закончыце прыказкі :
Хто за Радзіму гарой - .
;
Хлеб - ад зямлі.
;
Для усякай птушкі - .
;
Кожная сасна свайму.
.
Как пишется "так сама" в этом предложении : "Таксама Тулягу трэба было паверыць у шчырасць добрых людзей?
Как пишется "так сама" в этом предложении : "Таксама Тулягу трэба было паверыць у шчырасць добрых людзей.
" Вместе или раздельно?
Выпишыце словы , дзе есць литары , якия не абазначаюць гуки?
Выпишыце словы , дзе есць литары , якия не абазначаюць гуки.
Запишыце, на што указвайюць гэтыя литары .
1)хоць ён побач идзе, а руками не возьмеш.
2)доуги насок , тонки галасок, хто яго заб е , той сваю кроу пралье.
Помогите, очень надо?
Помогите, очень надо!
"Загавары, каб я цябе убачыу", - казалi у старажытнасцi.
Як вы разумееце гэты выраз?
Закончыце прыказкі :Хто за Радзіму гарой - ?
Закончыце прыказкі :
Хто за Радзіму гарой - .
Хлеб - ад зямлі.
Для усякай птушкі - .
Кожная сасна свайму.
.
Як правільна табе або цябе Скажы, хто(табе, цябе) пакрыўдзіў?
Як правільна табе або цябе Скажы, хто(табе, цябе) пакрыўдзіў?
Яна быццам цэмент звязвае людзей?
Яна быццам цэмент звязвае людзей.
Гэта метафара, або што?
Помогите, что такое каханне для людзей?
Помогите, что такое каханне для людзей?
Синтаксичный разбор этих трёх предложений на бел?
Синтаксичный разбор этих трёх предложений на бел.
Языке.
1) Нiкому не цесна на Аленiных насценнiках.
2) Усiм хапае месца : i людзям, i птушкам, i звярам.
3) На кожным палатне пануе суладдзе.
Прыказкі пра Радзіму, мову, людзей?
Прыказкі пра Радзіму, мову, людзей.
СРОЧНО НАДО.
ЗАРАНЕЕ СПАСИИИБОО!
Перед вами страница с вопросом Транскрипция предложений : 1?, который относится к категории Беларуская мова. Уровень сложности соответствует учебной программе для учащихся 5 - 9 классов. Здесь вы найдете не только правильный ответ, но и сможете ознакомиться с вариантами пользователей, а также обсудить тему и выбрать подходящую версию. Если среди найденных ответов не окажется варианта, полностью раскрывающего тему, воспользуйтесь «умным поиском», который откроет все похожие ответы, или создайте собственный вопрос, нажав кнопку в верхней части страницы.
1. [хто б'эз навук'і| тоj jак б'азрук'і||]
2.
[ салаўjа п'эс'н'ам'і н'э накорм'іш]
3.
[шануj л'удз'эj| то і ц'аб'э пашануjуц'||]
4.
[кожны сам сваjоj дол'і кавал']
j = й
| - паўза ( коска, працяжнік, двукроп'е і інш знакі прыпынку.
Акрамя кропкі)
|| - ставіцца ў канцы сказа, паказвае, што сказ лагічна завершаны.